27 Ekim 2010 Çarşamba

sevgili Yass ve Senabera. :)

(Muhacir yemeği alt yazı da.)

Sizin alttaki yorumunuzu ben bir hafta sonra gördüm. Sanırım siz de benim oraya yazdığım cevabımı görmediniz.:) Fakat beni çok mutlu ettiğinizi belirtmem gerek.
Bloga geri dönmeyi düşünmüyorum, ama dün pazarda dolma biberleri iri, kaba gelişigüzel alırken bir hanım merak etti.
"Muhacir yemeğini" yapacağımı söyledim. Tarifi gelip buradan arıyacak, çünkü hatırlamıyordum. Oğlumun yediği nadir sebze yemeklerinden biriydi ama ben bu yaz nedense unutmuş hiç yapmamıştım.
Umarım bloga ulaşıp tarifi alabilir, tarif alt yazı da. Bir ara resim de eklerim inşallah.
Blogun sorunu henüz çözemedim, asla içeri aktaramıyor yazıları nedense? Ben de sadece yemeği koymak zorunda kaldım. Ama google amcama sorunca bir yığın tarif çıkaracaktır ya, işte
bu da benim titizliğim.:)

5 yorum:

yass dedi ki...

yahu.. bu kadar guzel yazan ve bır suru sey ogrenmeme sebep olan benı coook buyuk bır seylerden koruyan bu guzel ınsan neden yazmaz anlamıyorum..

resimler harika photoshop sanmıstım..

SenaBera dedi ki...

Bu hediyeler mükemmel, çok teşekkürler ama en iyi hediye tekrar yazman olurdu.. Olsun önemli olan senin mutlu olman ve mutlu edecek kurslara gitmen.. Kolaylıklar ve başarı diliyorum.. Tarifi de deneyeceğim inşAllah.. Sevgiler..

yagmur damlasi... dedi ki...

Allah'ım ikiniz de ne kadar tatlısınız,ama kendimi suçlu hissedeceğim sayenizde.:)
SenaBera teşekkür ederim güzel dileklerin için,
Yass'ım bu tarif ettiğin ben miyim diye aynaya bakacaktım nerede ise. Çok teşekkür ederim tatlı kız.
Blog google 'dan gelenler için yerinde dursaydı hiç olmazsa, ben de ona çabalıyorum işte.

Şimdi sizin bloglarınız bir dolaştım. SenaBera siz de epey seyrek yazıyorsunuz ama "öze" dokunuyorsunuz ne güzel.

Yass siz nereye gidiyorsunuz, onu anlayamadım baktım baktım bulamadım.
ayrıca kediler -ki erkek kedilerin "burası benim alanım defol" savaşı korkunçtur bilirsin.
Ya da kendi mekanlarına başkasını sokmamaları filan.
ben anneleri "heeyt" deyip gelene de yemek verince kısa sürede yatışıyor ortalık. bu da bizim cema.aatten deyip kabulleniyorlar kısa zamanda.
biraz didişseler de sonunda Jaws ona şefkat gösterir bence. sen al Minişi al.:)

Bir de evlendiğin 2 sene oldu mu? arşivde hangi ayda bulacağım o heyecanlı yazılarını? O zamanlar kısaca resimlerine bakmıştım, sonra gelip okurum diye. arada gelip yazılarını okuyup senden haberler aldım ama içimde ukte kaldı, düğün zamanını söyler misin onları bir ara okuyacağım inşallah.:)

yass dedi ki...

Evet evet insan bazen farkında olmadan başka kişiler üzerinde çok fena etkilerde bulunabiliyor. Hatta etkilenen kişi çevresini de enfekte edebiliyor. Gelelim sorularaa:)

Jaws'a bu denemeleri daha önce yaptım. 2 kedi geldi farklı zamanlarda. ikisi de olmadı. Jaws tam bir şımarık çocuk. Üstelik annemlere Miniş'i bırakamam bunun için çoooktaaan uyarıldım.
Resmen 2 sene oluyor nasıl geçiyor bu zaman.. 29 Kasım evlilik tarihim heycanlı yazılar bi ay oncesınden baslıyor:) bu arada rejım mı? boyle umuyorum

yagmur damlasi... dedi ki...

:)
Hııım, eşim kedilere isim koyarken dikkat etmemi söyler hep. ismin kaderini huyunu filan etkilediğini -ki buna artık ben de ianıyorum-
şimdi isimleri çok geç hayvanın huyuna suyuna karakterine göre koyuyorum.
yani bu kadar lafı niye yazdım. onun adı "Jaaaws".:))

tamam ekim,kasım okuyacağım inş.

ve tabi diyet,yok yok yaşam biçimini değiştirme.:)
hatta günlük 1 saatlik yürüyüşlerim, eskiden elime dijital tesbihi alıp gizli gizli çekerek yürümekti.
artık güzergahım üzerindeki kedileri keşfedip ellerim mama dolu bir koşuşturmaya döndü, tesbih masal oldu.
ve akşam yemeğinde ekmek yememe ve bol su = 22 kg.
durmak yok, yola devam.:)
sevgilerimle.